Hva er problemet med at medvirkning er individorientert? – medvirkning som en juridisk rettighet og som et pedagogisk fellesskapsanliggende

Authors

  • Marianne Ree University of Stavanger, Norway
DOI: https://doi.org/10.5324/barn.v39i1.4033

Abstract

Prøveforelesning avholdt 23.10.20 ved disputas for ph.d.-graden ved Universitetet i Stavanger, Fakultetet for utdanningsvitenskap og humaniora, Institutt for barnehagelærerutdanning. Tema gitt til denne prøveforelesningen er «Hva er problemet med at medvirkning er individorientert? Drøft forholdet mellom medvirkning formulert som en juridisk rettighet og medvirkning formulert som et pedagogisk fellesskapsanliggende».

Usage Statistics
Total downloads:
Download data is not yet available.

Full text

Published

2021-06-01

How to Cite

Ree, M. (2021). Hva er problemet med at medvirkning er individorientert? – medvirkning som en juridisk rettighet og som et pedagogisk fellesskapsanliggende. Barn – forskning om barn og barndom i Norden, 39(1). https://doi.org/10.5324/barn.v39i1.4033

Issue

Section

Trial Lectures

Keywords:

.