Når barna møter leikeplassen – eit kjønnsperspektiv på barnas rørslemoglegheiter
Sammendrag
I denne artikkelen presenterer eg ei undersøking som har sett på kva som karakteriserer dei potensielle romma gutar og jenter skaper på barnehagens leikeplass, og diskuterer kva rørslemoglegheiter dei gjev. Studien er felt-basert, og videoobservasjonar av fem år gamle barn i to barnehagar er brukt som metode. Funna viser at dei potensielle romma kan bli tematiserte som idrett, arbeid og familie. I desse potensielle romma er det ein tendens til at gutar skaper rom kor dei aktiviserer kroppane sine og dempar det verbale, medan jentene skaper rom der dei dempar kroppane sine og aktiviserer det verbale.
Fulltekst
Publisert
Hvordan sitere
Utgave
Seksjon
Lisens
Opphavsrett (c) 2019 Lillian Pedersen

Dette verket er lisensiert under en Navngivelse 4.0 Internasjonal-lisens.
Forfattere som bidrar i Barn – forskning om barn og barndom i Norden beholder opphavsretten til artikkelen sin, og samtykker i å publisere den under betingelsene i lisensen CC-BY 4.0.