Først då blir det ekte vennskap: Kva opplever krysskulturelle barn som viktig for vennskapsbygging med andre barn i barnehagen?

Forfattere

  • Gunhild Bergset Høgskulen i Volda
DOI: https://doi.org/10.5324/barn.v35i4.3685

Sammendrag

Intensjonen med artikkelen er å belyse kva krysskulturelle barn opplever som viktig i samband med vennskapsbygging med andre barn. Data er bygd på ein studie der sju krysskulturelle barn mellom sju og ni år er informantar gjennom semistrukturerte minnesamtaler. Teori og forsking viser at gode vennskapsrelasjonar styrker barns identitet. Hovudfunnet i studien viser at barna legg vekt på at foreldra sin relasjon til barnehagen og til andre foreldre er sentralt for barna sin eigen prosess i vennskapsbygginga. Dette skaper grunnlag for om det kan bli det barna kallar ekte vennskap. Desse funna blir løfta fram i artikkelen.

English abstract

The purpose of this article is to draw attention to what cross-cultural children experience as important when building friendships with other children. Data is based on a qualitative study of seven cross-cultural children between the age of 7 and 9 years, using retrospective semi-structured interview techniques. Research shows that good friendship relations strengthen children’s sense of identity. The main finding from this study shows that children emphasise that their parents’ relationships with their childcare facility, as well as with other parents, play a crucial role in the children’s own friendship-building process. This creates a foundation for whether the children develop what they define as real friendship ties. These findings are highlighted in this article.

Nedlastingsstatistikk
Totale nedlastinger:
Nedlastingsdata er ikke tilgjengelig enda.

Fulltekst

Publisert

2017-09-01

Hvordan sitere

Bergset, G. (2017). Først då blir det ekte vennskap: Kva opplever krysskulturelle barn som viktig for vennskapsbygging med andre barn i barnehagen?. Barn – forskning om barn og barndom i Norden, 35(4). https://doi.org/10.5324/barn.v35i4.3685

Utgave

Seksjon

Artikler